Over een GO! school of instelling
De eerste stap is om jouw klacht rechtstreeks aan de directeur van de betrokken school of instelling te bezorgen en samen te zoeken naar een oplossing.
Lukt dit niet en kom je na overleg met de directeur niet tot een akkoord - of handelt de klacht over het optreden van de directeur zelf - dan kun je vervolgens formeel een klacht indienen bij de algemeen directeur van de scholengroep. Via de schoolzoeker kun je terugvinden tot welke scholengroep de school behoort.
Ben je niet tevreden over het resultaat van de klachtenbehandeling of de geboden oplossing door de algemeen directeur dan kun je tot slot eventueel een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel, tel 1700 (Gratis elke werkdag van 9.00 tot 19.00 uur) of www.vlaamseombudsdienst.be.
Over de administratieve diensten van het GO!
Heb je vragen bij de dienstverlening of de werking van de administratieve diensten van het GO! dan kun je een klacht indienen bij de afgevaardigd bestuurder de heer Koen Pelleriaux, Willebroekkaai 36, 1000 Brussel.
Niet tevreden over het resultaat van de klachtenbehandeling of de geboden oplossing? Dan kun je vervolgens eventueel een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel, tel. 1700 (Gratis elke werkdag van 9.00 tot 19.00 uur) of www.vlaamseombudsdienst.be
De afgevaardigd bestuurder is enkel bevoegd voor klachten in verband met de administratieve diensten van het GO!.
Voor klachten in verband met een GO! school, instelling of scholengroep kun je terecht bij de betrokken directeur of algemeen directeur.
Heb je vragen over de toepassing van de diverse procedures dan kun je dit aankaarten via klachten@g-o.be.